Avent - testujemy buteleczkę

IMG_8397Ostatnio dostałam się do testów butelki Philips Avent dzięki stronie Avent dla mam .
I tak o to po kilku tygodniach buteleczka wraz z umową użyczenia dotarła do naszego domu. 

No i przejdźmy do recenzji.








Buteleczka jest dość mała, ponieważ mieści się w niej tylko 125 ml, więc przeznaczona dla maluszków.
IMG_84091IMG_8408Fajna rzeczą są miarki znajdujące się po obu stronach butelki, jedna przedstawiająca ml a druga ilość miarek jaka należy wsypać i chyba właśnie to spodobało mi się w niej najbardziej :)



Kolejna rzeczą która mnie urzekła jest jej niesamowity
IMG_8407design. bardzo kształtna butelka + super
IMG_8405zdobiony smoczek :)

Butelke się bardzo dobrze trzyma gdyż posiada żłobienia dopasowane do palców

IMG_84161IMG_8415



Polecam ten produkt dla małych i troszkę większych, Marysi bardzo przypadła do gustu :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka