Konkurs z NUKiem w roli głównej


Mam okazje po raz pierwszy zorganizować dla Was konkurs. Długo się wahałam zadając sobie pytanie "Czy podołam?" Ale jest i mam nadzieje że Wam się spodoba :D
Udało nam się zakwalifikować do grona blogów organizujących testowanie razem z firmą NUK Polska.
NUK przewidział aż 3 nagrody :D Wiec szybko ! Czytajcie i wygrywajcie :D
Nagrodą dla zwycięzców jest do przetestowania Butelka New Classic ze smoczkiem First Choice+. My też będziemy ją testować i jak tylko do nas dotrze.
A tym czasem zapraszam do zabawy :)

Regulamin:
  1. Organizatorem konkursu jest Świat dziecka i mamy.
  2. Sponsorem konkursu jest firma NUK Polska
  3. Do udziału w konkursie zapraszam osoby pełnoletnie, które posiadają pełną zdolność do czynności cywilno-prawnych.
  4. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  5. Jeden uczestnik może wysłać jedno zgłoszenie.
  6. Aby wziąć udział w naszym konkursie należy spełnić poniższe warunki:
  • Polubić profil organizatora Świat dziecka i mamy  i sponsora NUK Polska
  • będzie mi miło jeśli polubicie i udostępnić publicznie post konkursowy,
  • pod postem konkursowym na Facebook-u możecie także zaprosić do zabawy znajomych (ilość znajomych dobrowolna, wkońcu im Nas więcej tym lepiej),
  • W komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie: Czy Wasze dzieci lubią święta Bożego Narodzenia i dlaczego? A jeśli to ich pierwsze święta, napiszcie jak je spędzicie?(Odpowiedź możecie uzasadnić w dobrowolny sposób, możecie pisać wierszem, może to być opowiadanie, albo zwykła odpowiedź)
  • po udzieleniu odpowiedzi należy dopisać swój adres e-mail (pozwoli to na szybszy kontakt z wygranymi osobami.)
7. Konkurs trwa od 18.11.2015 roku do 23.11.2015 do godziny 00:00
8. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 24.06.2015 do godziny 14:00, zwycięskie odpowiedzi zostaną wybrane przeze mnie, a decyzja jest nieodwołalna.
9. Zwycięzca wyraża zgodę na opublikowanie jego danych osobowych podczas publikacji wyników losowania przez organizatora i sponsora w serwisie społecznościowym Facebook oraz Google+ oraz na ich przetwarzanie przez organizatora i sponsora na rzecz tego konkursu.
10. Nagrodami w konkursie są Butelki New Classic ze smoczkiem First Choice+ do przetestowania, widoczne na zdjęciu. Nagrodę przesyła sponsor po podaniu danych do wysyłki przez zwycięzcę konkursu i uzupełnienie formularza kontaktowego sponsora na stronie www.promocjedlamam.pl. Nagroda jest niezbywalna i nie może zostać wymieniona na wartość pieniężną ani na inny produkt.
11. Nagroda może zostać wysłana na terenie Polski
12. Konkurs ten nie jest w żaden sposób organizowany, administrowany ani wspierany przez serwis Facebook.
13. Przekazane dane są tylko i wyłącznie na rzecz konkursu i dla organizatora oraz sponsora, a nie dla serwisu Facebook.
14. W czasie trwania konkursu regulamin może ulec zmianie.
15. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu pod postem konkursowym
Takie o to buteleczki mamy do przetestowania

Wszystko o butelkach NUK New Classic!

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam udanej zabawy ! :D

UWAGA !! UWAGA!! 

WYNIKI!!

Mamy wyniki, mimo iż zgłoszeń było dość mało, cieżko było mi wybrać tylko trzy wygrane osoby.
A zwycięzcami są:

Gosiak_l
Doris75
Anna Bal


Gratuluje! 


Ponieważ post został przeniesiony z innego bloga który usunełam przenosze także komentarze które znajdowały się pod postem:

Komentarze (16)

  • izunia989 
    Zapraszam do zabawy :D
  • Gość: [karolinakozak2106@wp.pl] *.neoplus.adsl.tpnet.pl 
    Mój prawie 4letni synek bardzo lubi święta ponieważ są rodzinne ubiera się choinkę i dostaje prezenty ,odwiedzają nas goście a w tym roku to będą wyjatkowe ponieważ spedzi je w swoim domku i ze swoim 7 miesięcznym braciszkiem :)
  • Gość: [haneczkqns] *.dynamic-ww-1.vectranet.pl 
    Mam nadzieje ze moj synek Igorek 6 miesieczniak pokocha swieta :) to nasze pierwsze w
  • Gość: [haneczkqns] *.dynamic-ww-1.vectranet.pl 
    Mam nadzieje ze moj synek Igorek 6 miesieczniak pokocha swieta :) to nasze pierwsze wspolne swiata w naszym domku :) bedziemy ubierać wspólnie choinke otwierać prezenty :) i świętować nasze male wspolne swieto teraz juz nie w dwojke tylko z naszym najwiekszym szczesciem 1 rocznicę slubu 27.12.2014 :) te swieta beda magiczne chociaz nasz synek jest jeszcze maly postaramy sie aby jego 1 święta bylu najcudowniejsze tak jak dla nas najcudowniejszy byl dzien jego narodzin :)
  • Gość: [haneczqns] *.dynamic-ww-1.vectranet.pl 
    Moj email anna.wiktorowska@wp.pl. przepraszam zapomnialam podać wcześniej
  • Gość: [Syba] *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 
    Będą to nasze pierwsze święta razem, już się nie mogę się tego doczekać. 
    Synek będzie miał dopiero 7 miesięcy. Planuję kupić mu eleganckie ubranko na Wigilię by przy stolę ładnie się prezentował tak jak rodzice. 
    Będziemy razem ubierać choinkę, piec pierniki, ciasta, sałatki, dekorować dom. Będziemy robić bardzo dużo zdjęć by mieć wspaniałą pamiątkę z tej okazji. 
    Po świętach chce zrobić mini album z tej okazji. sybilla.grzybowska@op.pl
  • Gość: [ammone] *.neoplus.adsl.tpnet.pl 
    Ja na święta spodziewam sie syna na pewno będzie kochal swieta
  • Gość: [ammone] *.neoplus.adsl.tpnet.pl 
    A mój email to jagodapaprotny9@gmail.com
  • Gość: [ammone] *.neoplus.adsl.tpnet.pl 
    Święto spędzamy w ciepłym gronie rodzinnym 
  • Gość: [Maminka: ] *.dynamic.chello.pl 
    W zasadzie ciężko mi powiedzieć czy Maluch lubi Święta, bo co prawda będą to nasze trzecie wspólnie spędzone, ale dwa lata temu jak i rok wcześniej był za mały by rozumieć o co chodzi:) Teraz, angażujemy Go w przygotowania :) Robi ze mną ozdoby choinkowe, próbuje sklejać łańcuchy, ozdabiać papierowe bombki :) A jak je spędzimy? Na pewno miło, przyjemnie i rodzinnie :) Będziemy starali się z całych sił "zarazić" Go tą magią Świąt, jaka zawsze u nas panuje :) 
    adres: pluskotka90@wp.pl
  • angelika9322 
    Moja córeczka bd miała 3 miesiące jak bd święta :) już się doczekać nie mogę jak wszyscy siądziemy przy stole z taką małą kruszynką :) zaczęłam już jej puszczać kolędy i słucha sb i nawet się uśmiecha. To bd magiczne święta ;) 
    Mój e-mail angelika_pura@o2.pl
  • Gość: [Doris85] *.adsl.inetia.pl 
    Synek jest jeszcze bardzo mały i na pewno nic nie zapamięta, 
    Jednak dla nas dzięki jego obecności w naszym życiu będą to wyjątkowe i szczęśliwe Święta. 
    Ubieranie choinki sprawi wiele radości, 
    wesoła atmosfera w domu zagości. 
    Kolorowe lampki będą na choince migały, 
    pięknie się w oczach naszego syneczka odbijały. 
    Bombki jego wzrok przyciągną kolorami, 
    przestrzeń pod choinką wypełni się prezentami. 
    Przy wigilijnym stole opłatkiem się podzielimy, 
    płynące prosto z serca życzenia złożymy. 
    Potraw 12 na pięknie przystrojony stół postawimy, 
    o miejscu dla niespodziewanego gościa nie zapomnimy. 
    Po kolacji radośnie kolędy zaśpiewamy, 
    później sprawdzimy jakie prezenty pod choinką mamy. 
    Z kominka przyjemne ciepło będzie się rozchodziło, 
    przed zimowym chłodem skutecznie chroniło. 
    Taki sposób spędzania świąt będziemy co roku kultywowali, 
    poszanowanie tradycji synkowi od najmłodszych lat wpajali. 

    siarus85@wp.pl
  • Gość: [Anna Bal] 195.117.172.* 
    Jeszcze nie mam dzieci, ale pierwszy raz jestem w ciazy, na Święta będę w 9 miesiącu :) Moja córeczka na pewno bedzie lubiła świeta, po mamie oczywiście. Nie jestem religijna, za to tradycja ma dla mnie ogromne znaczenie, praktykuję wszystkie zwyczaje zgodnie z tradycją babci, która już wiele lat nie zyje. Uwielbiam świąteczny nastrój i świąteczne ciepło . anna.bal83@interia.eu
  • Gość: [Kasia Wierzba] *.studiowik.net.pl 
    Mój syn uwielbia Święta,czas spędzony wspólnie z rodziną,z ciociami i wujkami,którzy na co dzień są za granicą.Uwielbia robić własnoręcznie ozdoby na choinkę,pomagać mi w kuchni przy wypiekach,ubieranie choinki i oczekiwanie na pierwszą gwiazdkę.W tym roku Święta w naszym domu będą wyjątkowe,gdyż 7 grudnia dołączy do nas moja wymarzona córeczka.Będą to jej pierwsze Święta-a dla mnie najpiękniejszy prezent pod choinkę jaki mogłam sobie wymarzyć :) Już się nie możemy doczekać Świąt :) 
    kaja350@vp.pl
  • Gość: [Gosiak_l] *.dynamic.mm.pl 
    Jakie będą te święta, 
    gdy przy żłóbku Pańskim przemówią zwierzęta? 
    W ciszy wyczekując pierwszej gwiazdki, 
    a może szepcząc wigilijne opowiastki. 
    Wszyscy się radują, 
    Anieli wiwatują. 

    Jakie będą te święta, 
    gdy przy choince zaśnie Różyczka miesięczna? 
    Tu najstarszy dzieli wśród rodziny opłatki, 
    i potraw dwanaście popłynie z mlekiem matki. 
    Migoczące, śliczne lampki 
    oświetlają pierwszy prezent -maciupkie trampki. 

    Jakie będą te święta? 
  • Gość: [Gosiak_l] *.dynamic.mm.pl 
    ....a no i mail : googaa@wp.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka