Nowe smaki, czyli rozszerzanie diety

IMG_7678Nowe smaki Marysi okazały się strzałem w dziesiątke. Moze wiele mam zwróci mi uwage, że za wcześnie rozpoczełam rozszerzać diete, ale moim zdaniem nie. Marysia miała 3 i poł miesiaca kiedy dostała swoja pierwsza w zyciu marchewke :) Widac na zalaczonym foto jak jej smakowalo :)

Zapytacie dlaczego tak wcześnie?

Dlatego,że czułam że moje dziecko jest gotowe na kolejny etap swojego zycia i kazdej mamie moge powiedziec, że ten etap trzeba wyczuć, tak jak my go wyczulismy. I dodam jeszcze, że jest karmiona mlekiem modyfikowanym -Bebilon Pepti DHA
Więc chaciałam sprawdzić czy Miśka wyrazi cheć jedzenia?
Czy sobie z tym poradzi?
Czy będzie umiała?
I ? I co? I teraz pieknie je juz swoje sniadanka :)
Postepowałam zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w poradniku 5 kroków, który dostaliśmy od BoboVita wraz nim przyszly tez inne wspaniale rzeczyIMG_77362
Ale nie tylko paczka od BoboVita zawitała w naszym domu :) Byl to rowniez Hipp, Jedna paczuszka doreczona przez kuriera, a druga do odebrania w Rossman za 1gr :)

IMG_8047Jak tylko babcia (czyt. moja mama) dowiedziala sie ze Misia rozpoczeła nauke jedzenia natychmiast zakupila taki piekny zestawik z Minnie Mouse który i tak jest jeszcze za duzy na nasze potrzeby zywieniowe ale wiadomo ze na przyszlosc sie przyda, oraz caly zestaw soczków , kaszek, i obiadkow :)Co mogę powiedziec o tym zestawie?
Oj wiele, dobrego i mniej dobrego.
Mianowicie jestem wrecz bardzo zadowolona z kaszek ryzowych BoboVita, ktore maja i bardzo dobry smak i zapach, sloiczki rowniez ciesza sie w naszym domu popularnoscia, jednak soczki ktore sa zalaczone na zdjeciu jak i te ktorych na zdjeciu nie ma dla mnie sa totalna klapa, dlaczego? dlaczego ze wiecej tam wody jak prawdziwego soczku, ale wkoncu producent nie napisal na etykiecie "100%" :) Soczki te sa chyba najdrozsze ze wszystkich a ich jakosc mowi sama za siebie. Wiec drogie mamy nie polecam :)
Moim ulubieńcem soczków jest Hipp, ale nie tylko moim bo Marysia poprostu uwielbia te soczki, wszystkie smaki, pojedyncze, łaczone - doslownie kazde :)Soczki Hipp, napis na etykiecie mowi sam za siebie, "sok 100%" lub "Nektar" co za tym idzie? Ten soczek mozemy laczyc z woda np pol na pol lub nawet z herbatka koperkowa czy rumiankowa (jesli dzieci nie chca pic ich w czystej postaci) wtedy juz nie koniecznie pol na pol tylko 2/3 herbatki a 1/3 soczku. Jest wspanialy, smaczny i chyba jako jedyny mozna przechowywac w lodoowce az 3 dni :) I co do tego dochodzi mozna go kupic w cenie od 2,50 do 3,50 zl :)
IMG_8048Kolejna firma jest Gerber, soczki smaczne, wieksze objetosiowo od poprzednikow a w takiej samej cenie rowniez jest to "100%Sok", wiec tez mozna rozrabiac go z woda jednak juz nie jest tak mocny jak Hipp :) Jak widac obiadki, zupki i deserki rowniez raczej jak kupujemy to Gerber, glownie dlatego ze jego produktow jest jakichs wiekszy wybor w sklepach dla takich maluchow jak nasza MarysiaIMG_8050IMG_8051
Oczywiscie wszystkie deserki, zupki i obiadki zamieszczone na zdjeciach to tylko zroznicowanie diety mojej Niuni w skladniki ktorych nie posiadam i nie moge zrobic sama. Reszte podstawowych warzyw ktore mam na grzadce, wyrywam, obieram, gotuje na parze i bleduje, to wlasnie moja marchewka najbardziej smakuje mojemu dziecku :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka