Recenzja z testów kosmetyków Lipikar - La Roche-Posay

IMG_8675Wygrane kosmetyki na stronie Mam Dziecko - Interia Oczywiście postanowiłam dobrowolnie opisać właśnie tutaj :)
A więc do rzeczy :)
Dostałam do testów dwa kosmetyki Lipikar Fluide 400ml oraz Lipikar Gel Lavant 400ml











LIPIKAR FLUID - KOJĄCA I OCHRONNA EMULSJA NAWILŻAJĄCA.

IMG_8677

Co nam mówi producent??
Właściwości
Skóra wrażliwa i sucha niemowląt, dzieci i dorosłych.
Nowa formuła jest wzbogacona w Niacynamid, aby ukoić skórę i pomóc chronić ją przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi. Formuła zawiera również Masło Karite i glicerynę, aby skutecznie nawilżyć skórę i uzupełnić poziom lipidów. Ultra lekka konsystencja ułatwia i przyspiesza codzienną aplikację.
Rezultaty
Natychmiastowo:
  • Skóra jest nawilżona i miękka: 98%
  • Skóra jest ukojona: 96%
  • Skóra jest bardziej elastyczna: 93%
    Po 4 tygodniach regularnego stosowania:
  • Podrażnienia są zredukowane: 87%
  • Uczucie swędzenia jest zredukowane: 89%*
*Protokół badania: ocena stanu skóry 44 dzieci w wieku od 3 do 11 lat ze skórą wrażliwa i suchą, z tendencją do atopii. Aplikacja 2 razy dziennie w ciągu 4 tygodni na twarz i ciało.
Stosowanie
Nakładać 1-2 razy dziennie, delikatnie masując, na oczyszczoną delikatnym produktem bez mydła skórę twarzy i ciała.
Moje podsumowanie
Opakowanie
 jest bardzo starannie wykonane, estetyczne i higieniczne gdyż posiada pompkę dzięki, której aplikujemy tyle kosmetyku ile chcemy. Fajne jest też to że opakowanie posiada pompkę z rurka aż do samego końca butelki co umożliwi nam wydobycie resztek kosmetyku :)
IMG_8689_3IMG_8687
Wszystkie informacje znajdują się na etykiecie z tyłu, są bardzo czytelne wiec nie będzie problemu z rozczytaniem. 
Emulsja jest bezzapachowa, biała i posiada gęstą konsystencję, dzięki czemu nie spływa nam z rąk, dobrze się wchłania pozostawiając dłonie delikatne i nawilżone a skóra od razu staje się bardziej elastyczna :)IMG_8680
Jest wydajna ponieważ jedno "przyciśniecie" ukoi nasze obydwie ręce od dłoni aż po łokcie.
Moim zdaniem emulsja warta jest swojej ceny (400ml od 39zł, 200ml od 25zł ). Wydajna i ma bardzo proste stosowanie bo tylko dwa razy dziennie, a dzięki niej nasze ciało staje się piękne i nawilżone a skóra bardziej elastyczna - koniec z suchymi dłońmi i podrażnieniami AZS :)
Emulsja pomogła moim suchym dłoniom co jest moim uporczywym problemem kiedy zbliża się jesień.Ale nie tylko mi,mąż przez swoją pracę ma bardzo wysuszone, spękane i zniszczone dłonie już po 2 tygodniach stosowania Jego skóra diametralnie się poprawiła, a Ja i moja córka znów cieszymy się delikatnością Jego dłoni kiedy Nas dotyka (a to takie ważne mając małe dziecko) Jestem niezmiernie wdzięczna emulsji za wygraną walkę z suchymi partiami ciała. Jest niezastąpiona w swoim fachu!

LIPIKAR GEL LAVANT - ŻEL MYJĄCY

IMG_8678
Co nam mówi producent???
Właściwiości
Bez mydła, bez parabenów
Delikatnie oczyszcza i chroni skórę wrażliwą całej rodziny. Dba o naturalne pH skóry.
Skóra wrażliwa niemowląt, dzieci i dorosłych. Odpowiedni do mycia skóry głowy niemowląt, nie szczypie w oczy. Odpowiedni również do higieny obszarów intymnych.
Formuła zawiera Niacynamid o działaniu kojącym i łagodzącym podrażnienia oraz masło Karité i glicerynę, aby uzupełnić poziom lipidów, nawilżyć i chronić skórę.
Rezultaty
  • Skóra jest  oczyszczona
  • miękka w dotyku
  • ukojona
Stosowanie
Stosować codziennie, aplikując na wilgotną skórę twarzy i ciała. Delikatnie masować, następnie zmyć wodą. Sposób użycia w kąpieli: dodać 2 nakrętki żelu do wanny. Odpowiedni do mycia skóry głowy niemowląt, nie szczypie w oczy.
Skład:
AQUA / WATER
SODIUM LAURETH SULFATE
PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE
GLYCERIN
COCO-BETAINE
POLYSORBATE 20
PEG-7 GLYCERYL COCOATE
CITRIC ACID
COCAMIDE MEA
NIACINAMIDE
PARFUM / FRAGRANCE
PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE
PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL
PEG-75 SHEA BUTTER GLYCERIDES
POLYQUATERNIUM-11
PPG-5-CETETH-20
PROPYLENE GLYCOL
PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL / SWEET ALMOND OIL
SODIUM BENZOATE
SODIUM CHLORIDE
SODIUM HYDROXIDE
Moje podsumowanie
Opakowanie
 jest bardzo starannie wykonane, na etykiecie znajduje się wszystko co na daną chwilę chcielibyśmy dowiedzieć się o kosmetyku
IMG_8682IMG_8689
Żel jest płynny dzięki czemu bardzo dobrze rozprowadza się na ciele, ma bardzo ładny delikatny zapach, tak szczerze powiedziawszy to aż się w nim zakochałam :)IMG_8684IMG_8686
Skóra po nim jest nawilżona i gładka. Pozostawia uczucie świeżości. Czy wart swojej ceny, myślę, że TAK(!) (400ml od 23zł, 200ml od 18zł) Zel wystarczy na długo ponieważ ma idealną konsystencje i bardzo ładnie się pieni :)
Żel Lipikar jako jedyny kosmetyk z licznych żeli myjących przypadł mi w końcu do gustu, ale czy tylko mi? Nie mojej skórze, mojej córce ale także mężowi i szwagierce która często u Nas bywa. Pokochałam Go od pierwszego odkręcenia za jego niesamowity, delikatny i taki świeży zapach, a po pierwszym zastosowaniu obwieściłam iż nigdy się z nim nie rozstanę. Cudownie nawilża i myje skórę, delikatnie się pieni, pozostawia uczucie świeżości na długo. Dla mnie jest moim NUMEREM 1 - FOREVER !!! :D
Obydwa kosmetyki podają że można stosować je nawet dla niemowląt a najfajniejsze jest to że żel nie szczypie w oczka maluchów, moja córka przetestowała, ja z reszta też :)
IMG_8693IMG_8692
Moja ocena ogólna? 5 z plusem :D a ten dodatkowy plus to piękny zapach żelu utrzymujący się na długo.
Ja pokochałam Lipikar, moja córka a nawet mąż również, czy Ty też go pokochasz? :) Przekonaj się sam/a

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka