Humorystycznie - dla kobiet które wiedzą co to znaczy być w ciąży :D

Jesteś lub byłaś w ciąży?
CAM00733
Zmagasz/zmagałaś się z wielką trudnością z najprostszymi czynnościami w tym czasie?
Czujesz/czułaś się brzydka i nie atrakcyjna?
Jesteś/byłaś ciężka i obolała?
Niezrozumiana?
A może jesteś partnerem/mężem i nie rozumiesz partnerki/żony?
To ja coś dla Was przygotowałam :D

Dodam Wam jeszcze, że ja będąc w ciąży też zmagałam się z wieloma problemami życia codziennego. Najprostsze czynności tj. np wejście po chodach na pierwsze piętro przyprawiało mnie o zawrót głowy i wielką zadyszkę :)
Mój brzuch był ogromny i pod koniec ciąży faktycznie nie byłam w stanie założyć sama butów :)


O tak czułam się jak tykająca bomba która w każdej chwili może "wybuchnąć" :)
Moje nogi i dłonie każdego dnia były bardziej spuchnięte - musiałam pożegnać się z moją ukochaną obrączką :(
Miałam humorki których mój mąż nie był w stanie zrozumieć, choć może i faktycznie się starał :)
Biegałam jak szalona po całym domu szukając tego "czegoś" na co akurat miałam ochotę :)
Czekałam z upragnieniem na "godzinę 0" która nie chciała nadejść :)
I płakałam z byle powodu :)
Wy też tak mieliście? A może macie?
Zapraszam więc na krótką chwile humoru :DO tym jak Linia Severinsen, ilustratorka i matka dwójki dzieci z Bergen, postanowiła przenieść na kartkę wszystkie emocje i przeżycia ściśle związane z okresem ciąży.
1. No nie sięgnę…
1
2. Ciekawe, jak mam sama to zrobić?!

3. Czuję się jak krowa.

4. „O matko! Dotknąłem główkę dziecka!” Największy dramat każdego faceta.

5. Przestańcie dotykać mój brzuch.

6. Rozstępy? Masz na myśli tygrysie paski?

7. Przyszła pora na tenisówki.

8. W oczekiwaniu na boksera.

9. Kilkadziesiąt razy w ciągu dnia odwiedzam jedno miejsce.

10. Gdy chcesz wybrać imię dla swojego dziecka, zdajesz sobie sprawę, ilu ludzi nienawidzisz.

11. Zachcianki? No pewnie.

12. W poszukiwaniu zrozumienia.

13. Strach przed porodem w miejscu publicznym.

14. Nigdy, ale to przenigdy nie mów ciężarnej kobiecie, że wygląda jak wieloryb. Lepiej nie ryzykować.

15. A właśnie, że będę jeść za dwie osoby.

16. Księżniczka na ziarnku grochu. Cały czas szuka odpowiedniego ułożenia.

17. To uczucie, gdy jesteś tak spuchnięta i wyglądasz jak sumo.

18. To już siódmy miesiąc bez lampki wina.

19. Przyznaj się, że całymi dniami oglądasz programy o narodzinach i płaczesz przy tym.

20. Mina ojca dziecka, gdy widzi po raz pierwszy łożysko.

21. Hormony…

22. W oczekiwaniu na lato.

23. Skurcze w środku nocy.

24. I to uczucie, gdy nadszedł TEN DZIEŃ i masz wrażenie, jakbyś była tykającą bombą.

*Autorka Linia Severinsen

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka