Jesteś kobietą! Jesteś piękna! Podkreśl swoje NATURALNE piękno!

Chyba w życiu każdej kobiety przychodzi czas, że w szarej myszce chowającej się w cieniu innych kobiet, dojrzewa choć maleńka pewność siebie
...nagle chcemy się pokazać z innej strony, 
...nagle pragniemy coś w sobie zmienić,
...nagle dojrzewamy do innego makijażu,
...nagle dojrzewamy do innych strojów, akcesoriów i dodatków,
...nagle pragniemy być 'bardziej kobiece' (?)

No właśnie...
W moim życiu zmieniło się wszystko po urodzeniu Malinki, powiedzmy że właśnie wtedy dojrzała moja kobiecość, zmieniły się gusta i dbałość o siebie.

Zapragnęłam podkreślać coś, co zawsze zakrywałam delikatnymi błyszczykami i pomadkami ochronnymi...
TAK! Moje usta...


Polubiłam czerwienie i róże, a może nawet pokochałam? :)
Przy każdej nadarzającej się okazji moja kosmetyczka wzbogacała się o kolejny intensywny odcień różu i czerwieni, ale ciągle miałam problem z makijażem codziennym, błyszczyki przestały mnie rajcować, pomadki ochronne poszły w nie pamięć ewentualnie mogłam nią pokryć pomalowane wcześniej usta szminką dla lepszego efektu.
Zaczęłam więc poszukiwania szminki która byłaby idealna do makijażu delikatnego, codziennego, coś co doda smaczku ale nie przegnie z kolorem.
I tu pojawił się problem, ponieważ  okazało się, że jestem bardziej wybredna niż mi się samej wydawało, a dodatkowo doszedł fakt że wolałabym naturalną szminkę która jednocześnie sprosta moim wymaganiom i zadba o usta.

NATURALNE SKŁADNIKI
 + 
KOLOR KTÓRY POKOCHAM!

I tak trafiłam na nieznaną mi wcześniej firmę o której nie słyszałam wcześniej

FELICEA to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Jest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy.

Zanim zdecydowałam się na jakiś kosmetyk tej firmy postanowiłam zaczerpnąć nieco wiedzy o firmie produkującej naturalne kosmetyki.

Felicità czyli szczęście i radość.

Praca nad powstaniem marki i kosmetyków trwała ponad dwa lata

W ofercie marki znaleźć można:
  • kredki do oczu, 
  • kredki do ust, 
  • korektory, 
  • cienie do powiek w kredce,
  •  błyszczyki, 
  • szminki 
  • pomadki ochronne. 
Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: 
  • wosk pszczeli, 
  • witamina E, 
  • olej kokosowy, 
  • masło shea, 
  • olej rycynowy
  • mineralne pigmenty. 
Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.

Felicea stawia na transparentność, dlatego mimo, że nie jest to wymóg konieczny, posiada drobiazgowy opis składu każdego z produktów. Wyszczególnione są nawet najmniejsze ilości użytych komponentów – znaleźć je można w sklepie Felicea przy każdym z kosmetyków. W ten sposób marka pragnie zapewnić swoim klientom poczucie pełnego komfortu i bezpieczeństwa.

Kosmetyki Felicea od początku do końca tworzone są w jednym miejscu, w którym znajdują się: specjalistyczne laboratorium z zespołem doświadczonych biotechnologów, linia produkcyjna, magazyn i drukarnia - daje to gwarancję pełnej kontroli nad procesem produkcji. Fabryka ta posiada certyfikaty dobrych praktyk produkcyjnych GMP (Good Manufacturing Practise).

I postanowiłam! 
Wyszukałam w ofercie szminek i jest! Znalazłam mój wymarzony kolor! 

NATURALNA SZMINKA DO UST! - nr 23



Opis producenta:
Lekka konsystencja szminki sprawia, że łatwo rozprowadza się na ustach, nie pozostawiając na nich żadnych smug i grudek. Dzięki naturalnym składnikom usta stają się miękkie i nawilżone. Naturalne i lekkie barwniki długotrwale utrzymują się na ustach, nadając im intensywny kolor. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych.

Właściwości składników:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową.Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil                         Olej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
Hydrogenated Coco Glycerides                    Uwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju                                                                                      kokosowego
Squalane                                                        Skwalan z oliwy z oliwek
Cera Alba                                                      Wosk pszczeli
Candelilla Cera                                             Wosk Candelilla
Copernicia Cerifera Cera                              Wosk Carnauba
Butyrospermum Parkii                                  Masło shea
Simmondsia Chinensis(Jojoba) Seed Oil      Olej Jojoba
Hydrogenated Vegetable Oil                        Uwodorniony olej roślinny
Tocopheryl Acetate                                      Witamina E
Mica                                                              Mika
Grapefruit Peel Oil                                       Grejpfrutowy olejek eteryczny
C.I. 77891                                                     Biały pigment mineralny (21, 22, 23, 24, 25)
C.I. 15850                                                     Czerwony pigment (21, 22, 23, 24, 25)

Cena: 29 zł






Moja opinia:
Wszystko co napisał producent jest prawdą :) No cóż chyba pierwszy raz muszę się zgodzić z opisem producenta i nie mam mu nic do zarzucenia! 
Szminka ma delikatną konsystencję i na prawdę pięknie rozprowadza się na ustach, to chyba jedyna szminka w mojej kosmetyczce która, bardzo długo utrzymuje się na ustach, jem, pije, kolor jest odrobinę bledszy ale jest, trzyma się , nie wyciera i nie zostaje na pierwszym lepszym kubku z kawą a potem ślad na ustach po nim ginie! Genialna! 
A czego jeszcze nie napisał nam producent? 
Tego, że szminka ma piękny delikatny zapach! Uwielbiam ją! 

Wybrałam jeszcze

NATURALNY KOREKTOR DO TWARZY! - nr 41 (najjaśniejszy w ofercie)



Opis producenta:
Idealnie pokrywa wszelkie niedoskonałości skóry. Doskonały jako baza pod podkład. Świetnie maskuje cienie pod oczami. Bogaty w naturalne składniki nie tylko upiększa skórę, ale także nawilża i łagodzi podrażnienia. Dostępny w 3 odcieniach

Właściwości składników 
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Masło shea pielęgnuje, zapobiega wysychaniu i koi podrażnioną skórę, przywracając jej elastyczność naskórka. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Naturalne barwniki – mineralne pigmenty: biały, czarny, żółty i czerwony nadają korektorom odpowiedni odcień.

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil                         Olej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
Capric Triglyceride                                        Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Hydrogenated Vegetable Oil                         Uwodorniony olej roślinny
Butyrospermum Parkii                                   Masło shea
Candelilla Cera                                              Wosk Candelilla
Copernicia Cerifera Cera                               Wosk Carnauba
Cera Alba                                                       Wosk pszczeli
Hydrogenated Coco Glycerides                     Uwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju                                                                                     kokosowego
Mica                                                               Mika
Hydrogenated Palm Glycerides                     Nasycony olej z pestek palmy olejowej
Tocopheryl Acetate                                       Witamina E
CI 77891                                                        Mineralny biały pigment
CI 77499                                                        Mineralny czarny pigment
CI 77492                                                        Mineralny żółty pigment
CI 77491                                                        Mineralny czerwony pigment

Cena: 29 zł


Moja opinia:
I po raz kolejny nie mam nic do zarzucenia! :) 
Delikatna konsystencja która idealnie rozprowadza się na twarzy, dobrze pokrywa niedoskonałości, idealnie dopasowuje się do twarzy! 
Ach i w końcu pozbyłam się moich niechcianych cieni pod oczami, bo głównie na tym mi zależało.
Dodatkowo nawilża i pielęgnuje skórę, w końcu posiada naturalne składniki :) 

Co jeszcze mogę powiedzieć? 
FELICEA ma jakże wykwintne opakowania swoich kosmetyków, takie delikatne i skromne, idealne dla kosmetyków naturalnych.
A paczuszka przyszła skromnie udekorowana wstążeczką, a ja jestem bardzo wrażliwa na punkcie drobiazgów, nawet jeśli to jest zwykła maleńka wstążeczka! :) 








Serdecznie polecam Wam kosmetyki tej firmy  z pewnością każda z Was będzie zadowolona! :) 


Używacie kosmetyków naturalnych czy raczej wolicie zwykłe znane duże firmy?
Uważacie, że kosmetyki naturalne są lepsze od tych zwykłych 
czy Waszym zdaniem niczym się nie różnią?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka