"Kim będę gdy dorosnę" Nowa seria butelek Philips Avent

Witajcie kochani.
Dzisiaj będzie tak krótko, ponieważ już kiedyś takowy post był opisany dość szczegółowo :)
A więc dzięki Avent dla mam mamy po raz kolejny szanse testowania butelek Philips Avent tym razem jednak z nowej serii "Kim będę gdy dorosnę", muszę powiedzieć że ta nowa seria jest całkiem ciekawa :D
Do testów otrzymałam :
Butelka Philips Avent 250ml 
"Kim będę gdy dorosnę"



Jednak kiedy rozpakowałam paczuszkę byłam nieco pozytywnie zdziwiona bo otrzymałam w gratisie w ramach "Specjalnej oferty" drugą butelkę Natural o tej samej pojemności 250 ml.

A więc "Kim będę gdy dorosnę" 
Avent projektuje butelkę dla małych talentów , czy ta seria butelek się sprzeda? Czy zyska uznanie? Moim zdaniem tak, gdyż Malinka od razu zwróciła uwagę na obrazek dziecka na butelce, dlaczego więc nie powiedzieć co ma dzidzia w rączce? Co ona robi? 
U nas jest to  mały lekarz, stetoskop, osłuchiwanie, leczenie, ból a może pobawimy się w lekarza? 
Dzięki butelce możemy nieco nauczyć malucha co robi osoba wykonująca dany zawód.
Mnie ta seria przekonała, jeśli chodzi o testy samej butelki, kiedyś takie testy już robiliśmy więc nie będę się powtarzać tylko podrzucam wam LINK , a na koniec jeszcze tylko kilka zdjęć :)











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka