Urządzić swój własny kąt - czyli dodatki do mieszkania od Pixers

Jak wiecie jakiś czas temu przeprowadziliśmy się do WŁASNEGO domu, prawdą jest że mimo iż minęło od tego czasu już ponad półtora roku, ale ciągle jeszcze czegoś nam brakuje, ciągle się urządzamy i nadajemy domu charakter i urządzamy w sposób taki aby ten domu był ciepły i aby chciało się do niego wracać.

Małe oszczędności zawsze przeznaczam na małe dodatki nadające ten charakter i ciepło, ostatnio kupiłam półkę na książki, która jest moja biblioteczką i dodatkiem do wnętrza salonu, możecie zobaczyć ją >>TUTAJ<<
Teraz szukam czegoś co doda więcej ciepła, rozświetli i zaimponuje w naszym korytarzu na dotychczas bardzo pustej ścianie.





Jak widzicie ściana jest bardzo pusta, czysta i potrzebuje tego czegoś... 

Ostatnio natknęłam się na stronę producenta naklejek na ściany i pomyślałam , że naklejka będzie idealnym wykończeniem i doda nieco charakteru temu miejscu :)
Tym producentem jest PIXERS jednak mają oni tak duży wybór naklejek, że ciężko jest mi coś wybrać :) I tutaj zwracam się do Was :) Może pomożecie mi nadać tej ścianie trochę ciepła i pomożecie wybrać coś odpowiedniego? :)

Kilka naklejek które wpadły mi w oczy










To oczywiście tylko niektóre z tych które mi się spodobały, co o nich sądzicie?

Zdjęcia są skopiowane ze strony PIXERS dlatego są z tym znaczkiem aparatu :)

Marka ta posiada bardzo szeroki wybór przeróżnych:

  •  naklejek do różnych pomieszczeń
  •  fototapety, 
  • obrazy, 
  • plakaty, 
  • personalizacja z własnego zdjęcia
  •  dla firm. 
Naklejki podzielone są na kategorie 
  • Przeznaczenie
  • Tematy
  • Kategorie
Dzięki czemu nawigacja po stronie jest bardzo prosta :) 

Nie jesteśmy również ograniczeni co do rodzaju materiałów, bo tutaj też możemy poszukać czegoś co będzie najbardziej odpowiednie. Możecie o tym przeczytać >>TUTAJ<<

Nie wiem czy sama poradzę sobie z wyborem, jak tylko już na coś postawię to za chwilę zmieniam zdanie :) 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka