DIY - zrobione od serca! :)

A dzisiaj będzie o DIY czyli coś od serca :)



Często zastanawiacie się co dać bliskiej osobie w prezencie na urodziny, imieniny, rocznice, czy inne..
Biegacie po sklepach, poszukując odpowiedniego prezentu dla mamy, babci czy też innej bliskiej osoby. 
A nie prościej było by usiąść spokojnie i przejrzeć internet? Poszukać prezentu "od serca" ? 
Czy prezent, który wykonacie własnymi dłońmi i włożycie w to swoją pracę i serce, nie sprawi więcej przyjemności?
Nie ucieszy bardziej? 
A może zamiast kupować kwiaty, kosmetyki, słodkości, akcesoria do domu czy ubrania podarujecie prezent który jako jeden z nielicznych pozostanie miłą pamiątką na zawsze!?
Nie musicie zastanawiać się czy traficie w gusta z odpowiednim zapachem perfum, czy dobrym kremem.
Nie musicie zastanawiać się czy mamie przyda się nowa pościel, a babci kolejny obrus.
Nie musicie zastanawiać się czy dobrze wpadniecie z zapachem żelu po goleniu dla taty.

Zatem usiądźcie i zróbcie coś sami, to zawsze będzie trafionym prezentem. 
Do tego nie potrzeba wielkich zdolności artystycznych, wystarczy tylko trochę czasu, szczere chęci i serce :)
Tak wyglądały moje prezenty na Dzień Babci i Dziadka:

Drzewka z krepiny!








Dlaczego cztery? Dlatego iż ja mam jeszcze dwoistych dziadków, a w tym roku są jeszcze dziadkowie Malinki, czyli Nasi rodzice :) 
(całe drzewko jest mojego autorstwa, nie ma tutaj żadnych gotowców :)

Serce z wikliny papierowej!




Załączam wam filmiki z których ja korzystałam :) 

Jak zrobić róże z krepiny

 
Oczywiście do drzewka nie potrzebne są wam łodygi, wystarczy związać róże aby się nie rozpadła, Ja np zaklejałam koniec klejem na gorąco. 

Kokarda z krepiny

Nie robiłam z krepy sznureczka aby związać kokardkę, kupiłam gotowy a'la ratan ale właśnie z bibuły (3m za 2,50)

A tak wykonujemy drzewko


U mnie kula była styropianowa, wtedy jest ładny okrąg, niestety wychodzi drożej (ale bez przesady).
Kijek najlepiej z leszczyny są twarde i proste, ja owinęłam bibułą. 
No i doniczka u mnie była z papierowej wikliny, włożyłam do niej woreczek i zalałam gipsem robiąc wszystko jak na filmie, kiedy gips wysechł, obcięłam woreczek równo z płaszczyzną tak aby nigdzie nie wystawał.

Doniczka z papierowej wikliny


Ja doniczkę robiłam na okrągłej podstawie, a wzorowałam się na osłonce od storczyka . (oczywiście zakończyłam w momencie który najbardziej mi odpowiadał, czyli ok połowy osłonki) 
Dno doniczki można również zrobić samemu, ale wycinając go jest prościej i szybciej.

Róże z krepy można zastąpić organtyną i też ładnie wygląda :)



Serce z wikliny papierowej


Do rurki z której wykonujemy szablon serca można włożyć drucik, dzięki temu serduszko będzie miało ładniejszy kształt i będzie sztywniejsze :)
Ja serce celowo na koniec pomalowałam farbą do ścian aby było widać że jest ono zrobione z gazet, aby nie było widać można pomalować je sprayem lub pomalować barwnikami rurki jeszcze przed zaplataniem

A tak w nawiasie

Tak wyglądały robione przeze mnie choinki Bożonarodzeniowe :) 


Takie ozdoby jak powyżej wykonam także na zamówienie w wybranej przez Ciebie kolorystyce :) 
Zapraszam do kontaktu priv :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka