Neutrogena i jej niezawodna Formuła Norweska

NEUTROGENA®  Formuła Norweska Visibly Renew Elasticity Boost - emulsja do ciała

IMG_9154

Witam Was Kochani po długiej przerwie i bardzo przepraszam że tak długo mnie nie było ale jak wspomniałam na FP miałam Świątecznego lenia który nie chciał sobie pójść :) Na szczęście kiedy przeczytałam maila o dostaniu się do kampanii Winiary oraz kurier wręczył mi przesyłkę z ekspresem Dolce Gusto, rozpakowałam i natychmiast zrobiłam sobie przepyszna kawkę (ale o tym w następnych postach) - nagle coś prysło i znowu zaczęło mi się chcieć i tak sympatycznym akcentem do Was wracam , na początek z takim krótkim testem emulsji do ciała Neutrogena wygranego na FP Drogerii Natura :)

Od producenta:
OPIS:
Innowacyjna emulsja do ciała do codziennego stosowania zapewnia długotrwałe nawilżenie i pomaga przywrócić skórze elastyczność, dając efekt, który widzisz i czujesz. Zawiera intensywne nawilżającą Formułę Norweską i aktywne minerały, które pomagają zwiększyć produkcję kolagenu w skórze*. Nietłusta konsystencja szybko się wchłania.
Pomaga poprawić jędrność i elastyczność skóry już w 10 dni.
* w badaniach in-vitro
STOSOWANIE:
Dla najlepszego efektu stosuj rano i wieczorem
OPAKOWANIE:
250ml i 400ml
Co więcej mogę powiedzieć??
Emulsja intensywnie nawilża i regeneruje bardzo suchą i szorstką skórę. Do codziennego stosowania.
Formuła Norweska regeneruje jak opatrunek: redukuje szorstkość i suchość skóry oraz likwiduje napięcie i dyskomfort bardzo suchej skóry. Od pierwszego użycia poczujesz natychmiastowe uczucie ulgi i komfortu. Dzień po dniu Twoja skóra będzie intensywnie nawilżona, bardziej elastyczna i gładka. Emulsja ma delikatny bardzo przyjemny zapach, za który od razu pokochałam emulsję.
SKŁAD:
Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Petrolatum, Dimethicone, stearyl alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Leontopodium Alpinium Extract, Magnesium Asparate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Ethylhexylglycerin, Palmitic Acid, Steraic Acid, Ammonim Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Alcohol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Parfum.
CENA:250 ml - 20,99 zł
400 ml - 27,49 zł
*ceny detaliczne sugerowane przez producenta
Moim zdaniem same plusy,
+opakowanie duże wystarcza na bardzo długo nawet jeśli stosujemy go wiecej niż dwa razy dziennie tak jak ja :) używam go dosłownie po każdym myciu rąk :)
+do tego posiada wygodna pompkę dzięki której buteleczka może stać zawsze w jednym miejscu a ja podchodzę, naciskam i gotowe
+szybko się wchłania,
+wystarczająco nawilża skórę,
+nie pozostawia tłustego filmu na skórze
+po otwarciu, utrzymuje ważność do 12 miesięcy
+i cena również jest przystępna
Czy polecę ten produkt? Oczywiście, że TAK!! :) Moja ocena to 5 na 5 więc to chyba wystarczająco mówi samo za siebie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka