Zapowiedź moich wypocin !

Dużo myślałam o tym jak rozwinąć swojego bloga?
Jak pozyskać nowych czytelników?
Gdzie się reklamować?
Jak zachęcić czytelnika aby wrócił?
A może nawiązać współpracę z ciekawymi firmami?
Prowadzenie bloga to pikuś, łatwo jest wymyślić sobie nazwę i po prostu pisać ...
Ale trudniejszym staje się dotarcie do większej liczby osób...

No i właśnie...
Przed takimi pytaniami staje chyba każdy świeży - nowy - uczący się 'fachu' bloger...
Niby proste a jednak takie trudne..

Nagle zadajesz sobie pytanie, jak pozostać na rynku w śród tylu wciąż nowo pojawiających się blogów?
Jak przebić się w tym tłumie?

Te wszystkie pytania zadawałam sobie jakiś czas...
Jak? 
                                     Gdzie? 
                                                                                           Po co ? 
       Do kogo? 
                                                       Kiedy? 
                                                                                   Z kim? 
                            Co w zamian?

Aż wreszcie wpadłam na genialny pomysł...

Pomyślałam, że z rozwojem bloga podążę szukając współpracy z ciekawymi firmami :)
W głowie pojawiło się kilka nazw firm o których kiedyś słyszałam, które widziałam, na które kiedyś się natknęłam i tak podążyłam w ich poszukiwaniu i reklamowaniu siebie, -wróć- bloga! :D
Jak mi to wyszło? - Myślę, że jak na pierwszy raz to całkiem nieźle i jestem z siebie dumna i szczęśliwa!
Co zyskałam ? - O tym dowiecie się z kolejnych postów, poznając NOWE (?), firmy o których może usłyszycie pierwszy raz (?):)

Więc obserwujcie i cierpliwie czekajcie :)

A czy Wy zadawaliście sobie kiedyś takie pytania? Jak idzie wam rozwój waszego bloga? Reklama? Pozyskiwanie czytelników? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka