Szczęśliwi czasu nie liczą? - modne dodatki do stylizacji!



Witam po długiej przerwie, wiem, że bardzo długo mnie nie było, wiem, że już dawno obiecywałam nowy post, ale brakowało mi dnia...
W dzień rwanie malin, przeplatane, sprzedażą w pobliskim miasteczku, robieniem obiadu, sprzątaniem i zajmowaniem się córką, ostatnie dwa tygodnie zleciały mi tak szybko że nawet nie pamiętam co konkretnie którego dnia robiłam...
Wszystko w tempie ekspresowym a do tego na tak wysokich obrotach, że aż sama sobie dziwię, że tak dałam radę.
A do tego wszystkiego prawie dwa tyg temu wrócił mąż z zagranicy, więc wtedy kiedy mogłabym zajrzeć i napisać Ci co nieco to wieczory spędzaliśmy razem i cieszyliśmy się tym że znowu nasza rodzina jest pełna :)
Ale ten czas już się stabilizuje, maliny powoli się kończą, mąż wraca do pracy ja znowu będę miała więcej czasu na blog i napisanie Ci paru słów.

Nie będzie mnie jeszcze cztery dni, ale potem pochwalę się widokami i pozytywnymi wrażeniami z naszych krótkich wakacji.
W piątek jedziemy w Bieszczady, dokładnie meldujemy się koło południa w pięknym Polańczyku na górce, w drewnianym domku z widokiem na las i jezioro Solińskie i aż do poniedziałku będziemy wdychać tamtejsze zdrowe i czyste powietrze napawając się widokami, zwiedzając co nieco i wylegując się na plaży Solińskiego jeziora :)
A więc śmiem Cię prosić o trzymanie kciuków za pogodę na weekend od 8 do 11 lipca :)

Dzisiaj post będzie przyjemny :) Bardziej poglądowy jak opisowy :)

Jak to jest u Ciebie z modnymi dodatkami/akcesoriami, posiadasz takie, lubisz?
A jak to jest u Ciebie z czasem? Tak wiem szczęśliwi podobno go nie liczą, ale jednak ciągle wszystko kręci się w okół niego.
Bo przecież wszystko robimy na czas, na czas chodzimy do pracy, na czas karmimy swoje własne dzieci, na czas jemy sami, na konkretny czas umawiamy się z rodziną i znajomymi, na czas pędzimy na autobus, na czas wyjeżdżamy na wakacje... Wszystko na czas, więc jak obylibyśmy się bez zegarków?

No właśnie, jak?

Dlatego dzisiejszym modnym dodatkiem do stylizacji będzie zegarek !
Nosisz zegarek?
Często na niego patrzysz?
Czy wystarcza Ci tylko Twój smartfon w kieszeni? :)

Jakiś czas temu nabyłam od MODNE DODATKI piękny zegarek, który od tamtej pory towarzyszy mi przy każdym wyjeździe i tak się do niego przyzwyczaiłam, że kiedy zapomnę go włożyć zerkam na rękę na której go nie ma ;)


Sklep dopiero się rozwija i znajduje się w nim coraz więcej dodatków takich jak :



Dodatkowo na pierwsze zakupy otrzymasz 10% rabatu :)

A za każde zakupy zbierasz punkty, które potem możesz zamienić na prezenty :)
Punkty otrzymasz za
  • zapisanie się do newslettera - 5 pkt
  • wystawienie opinii o produkcie - 0.5 pkt
  • każdą wydaną złotówkę - 1 pkt
Taki zegarek otrzymałam


Zegarek jest bardzo ładnie wykonany, zero uszczerbków ani zarysowań, żadnych wad :)
Posiada dużą tarczę mieniącą się w kolorach tęczy, a ozdobiony dookoła cyrkoniami, daje naprawdę wielki efekt WOW! :)
Bransoleta łańcuszkowa, sztywna, dobrze się zapina i rozpina.
Zegarek będzie świetnym wykończeniem każdej stylizacji i doda jeszcze więcej elegancji :)
A w dodatku możesz go mieć za jedyne 24,99 zł i kupisz go TUTAJ! 



Wymiary zegarka:

  • szerokość koperty 4 cm
  • obwód paska 21 cm (maksymalna)
  • szerokość paska 2 cm














Jestem bardzo z niego zadowolona i bardzo dziękuję za niego Panu Oskarowi z EMODNE.PL


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka