Domowe ROYAL SPA dla stóp - Intensywnie zmiękczający zabieg kawowy od Eveline Cosmetics

Mamy jeszcze lato, a więc warto dbać o swoje stopy. 
Moje mimo iż ciągle dbam o nie w miarę możliwości i staram się aby ładnie wyglądały, niestety nie udaje mi się tego robić perfekcyjnie. 

Opis producenta:

INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY ZABIEG KAWOWY
pielęgnuje zniszczoną, twardą i suchą skórę stóp, z tendencją do pękania i powstawania zrogowaceń oraz nagniotków

KROK 1. KAWOWY PEELING REDUKUJĄCY ZROGOWACENIA
Rozdrobnione ziarna kawy usuwają martwy i twardy naskórek oraz intensywnie wygładza stopy
Oczar wirginijski i wyciąg z jedwabiu wspomagają odnowę i likwidują zgrubienia skóry, jak również znakomicie odświeżają i regenerują

Sposób użycia:
Rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych stopach i masować przez kilka minut, następnie spłukać letnią wodą. W celu uzyskania silniejszego efektu złuszczania peeling nałożyć na suchą skórę.

KROK 2. MULTIODŻYWCZA MASKA DO STÓP
Dzięki 15-procentowej zawartości urea maska zmiękcza, regeneruje oraz likwiduje szorstkość skóry
Wyciąg z rumianku i naturalna betaina długotrwale zapobiegają pękaniu naskórka i redukują zrogowacenia

Sposób użycia:
Grubą warstwę maski nałożyć na czystą i suchą skórę stóp. Pozostawić do wchłonięcia, nadmiar wmasować okrężnymi ruchami.

Pojemność: 2 x 6 ml

Cena: 3,99 zł


Moja opinia:

Peeling nałożyłam na suche stopy w celu uzyskania lepszego efektu (jak napisano na opakowaniu), Wydawało by się że peelingu jest dosyć mało, jednak wystarczyło spokojnie na obydwie stopy. 
Zapach ma przepiękny, kawowy, znacie ten intensywny, piękny słodki zapach cukierków Kopiko? Właśnie taki zapach ma peeling Eveline - ja się w zapachu zakochałam. Ale przejdźmy dalej, konsystencja również bardzo fajna, gęsta, duże i dużo drobinek kawy, kolor miodowy. Bardzo fajnie rozsmarowuje się na stopach i wygładza je. 
Po zabiegu widać różnicę. 

Maska już nie ma takiego zapachu, jest on delikatny, prawie nie wyczuwalny. Kolor biały a konsystencja gęsta, glutowata, trochę tłusta, bardzo dobrze się rozprowadza, spokojnie wystarcza aby nałożyć grubą warstwę na stopy. A więc nałożyłam, położyłam się na brzuchu i wyciągnęłam nogi i zaczęłam się relaksować przed telewizorem :) 
Należy poczekać aż maska się wchłonie a resztę wmasować w stopy, leżałam tak ok 1 godzinę maska miejscami wchłonęła się bardzo dobrze pozostawiając tylko tłusty film natomiast miejscami np na poduszkach stóp nie wchłonęła się prawie w ogóle. 
Pozostałą część wmasowałam w stopy a resztę wytarłam ręcznikiem. 
Maska delikatnie nawilżyła stopy i je wygładziła. 

Jedna taka saszetka moim zdaniem nie jest w stanie doprowadzić stóp do idealności ale na pewno przy regularnym stosowaniu, czyli po kilku takich zabiegach stopki były by na prawdę gładkie :) 

Moje stopy, generalnie pięty są straszne, szybko powstają zrogowacenie które często pękają, wydaje mi się że to efekt biegania po domu na boso i wykończyły ich dodatkowo japonki w których biegam całe lato, stopy ciągle narażone są na czynniki zewnętrzne. 
Ale ZABIEG KAWOWY trochę je zregenerował i na pewno kupię taką saszetkę jeszcze nie jeden raz. :) 

Stopy przed zabiegiem


I po zabiegu 


Jak widzicie różnica jest :) 
A więc serdecznie polecam wam zabieg z serii Royal SPA, a ja chętnie sięgnę po pozostałe :) 

Aktualnie ZABIEG KAWOWY możemy kupić w Biedronce za 1,99 zł jeszcze do 21 sierpnia a więc wydaje się to być dobrą promocją. 

Z serii ROYAL SPA możemy kupić, aż 3 ekskluzywne zabiegi, które są dedykowane różnym potrzebom skóry:

  • Zmiękczanie skóry - zabieg kawowy

  • Nawilżanie + regeneracja - zabieg z algami atlantyckimi

  • Ultraodżywianie - zabieg z czerwonym winem 

Więcej informacji o nich możesz przeczytać >> TUTAJ<<

Za możliwość przetestowania produktu dziękuję marce Eveline Cosmetics



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka