Olejek kokosowy do włosów - jak się sprawuje ?

Dzisiaj będzie tak szybko, a szybko z tego względu, że zaplanowałam sobie post na dzisiaj i stwierdziłam, że nie będę go odkładać, a tak strasznie boli mnie głowa, że najchętniej spędziłabym cały dzień w łóżku...

Wiem, że zawsze pokazuję Ci wiele zdjęć ale dzisiaj wybacz, będzie wyjątek.

Dzisiaj chcę zachęcić Cię do zainteresowania się właściwościami olejku kokosowego :)

OLEJEK KOKOSOWY 
z amlą, cytryną i henną 
Dabur Vatika



Właściwości:

  • Zapobiega wypadaniu włosów.
  • Stymuluje porost włosów.
  • Przywraca włosom piękno.
OPIS PRODUCENTA

Vatika Enriched Coconut Hair Oil renomowanej firmy Dabur to olejek przeznaczony do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów. Oryginalna receptura olejku oparta jest na czystym oleju kokosowym z dodatkiem henny, amli i cytryny. 
Olejek kokosowy Dabur Vatika sprawi, że Twoje włosy staną się zdrowe i lśniące, jedwabiście miękkie i odżywione od środka. Długo też będą Cię cieszyć przyjemnym zapachem. 
Stosowany regularnie skutecznie zwalcza łupież. Łagodzi stany zapalne skóry. Zwiększa ukrwienie głowy, stymuluje porost włosów i zapobiega ich wypadaniu. Masaż głowy olejkiem kokosowym uwalnia od stresów i napięć.


Zalety olejku kokosowego:
  • zwalcza łupież.
  • łagodzi stany zapalne skóry głowy.
  • poprawia ukrwienie głowy.
  • stymuluje porost włosów.
  • zapobiega wypadaniu włosów.
Sposób użycia:

Olejek ma konsystencję stałą należy podgrzać go w tzw. kąpieli wodnej poprzez wstawienie buteleczki oleju do ciepłej wody.
Delikatnie wmasować kilka kropel olejku we włosy,
można też wmasować w skórę głowy, zwłaszcza podrażnioną, przesuszoną z problemami.
 Pozostawić na głowie około 1 godziny.
Dla uzyskania lepszego efektu, można zostawić olejek na włosach na całą noc a następnie dokładnie spłukać włosy i umyć je szamponem.
Stosować 1-2 razy w tygodniu.
Tylko do użytku zewnętrznego.

Skład:

Coconut oil (Cocos Nucifera Oil), Neem (Azadirachta indica Leaf Extract), Brahmi (Centella asiatica Plant Extract), Fruit Extracts of Amla, Bahera and Harar (Extracts of Emblica officinalis Terminalia belirica and Terminalia chebula), Kapur kachri (Hedychium spicatum rhizome Extract), Henna (Lawsonia inermis leaf Extract), Milk (Lac), Rosemary Oil (Rosmarinus officinalis Oil), Lemon Oil (Citrus limonum Oil), TBHQ (t-Butyl Hydroquinone), Fragrance

Występuje w dwóch różnych pojemnościach 
Moja opinia:
Otrzymałam olejek w tej mniejszej wersji pojemnościowej, buteleczka jest odkręcana z dość sporym otworem. 
Kiedy olejek rozgrzejemy w kąpieli wodnej jest on bardzo płynny więc należy uważać aby nie wylało się zbyt dużo. 
Samo zastosowanie i jego zalety, hmm..
Na pewno ani razu nie zagościł na moich włosach dłużej jak pół godziny, raczej nie starałam się dopuścić do tego aby włosy całkiem wyschły, tylko jeszcze wilgotne zmywałam szamponem, cóż mogę o nim powiedzieć, na pewno trochę odżywia włosy  i rozmiękcza suchy łupież dzięki czemu płatki przy skórze odklejają się jeszcze kiedy włosy są mokre dzięki czemu łatwo jest się go pozbyć. 
Jeśli mowa o odżywieniu włosów, to tutaj zbytnich zalet nie zauważyłam, ale zauważyłam to że znacznie szybciej przetłuszczają się po nim włosy. 
Co u mnie akurat na starcie eliminuje olejek, jednak pomógł mi w zwalczeniu łupieżu, więc z czystym sumieniem mogę go polecić w krótkotrwałym stosowaniu :) 


Olejek kokosowy otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem z indyjskimi kosmetykami Rani-Art

kosmetyki, olejek kokosowy, blog

Używałaś kiedyś takiego olejku? 
Jak się spisał? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka