Zacny podarek od Lorda Somersby :)

Jak wiesz dostałam się do Kampanii Streetcom i zostałam Ambasadorką zacnego trunku jakim jest jabłkowe Somersby ! :D

I dzisiaj tak dla rozluźnienia, bo przecież mamy weekend , kilka słów o tym jakże smacznym trunku :D


Tak zacnie wyglądała paczka 
AMBASADORA SOMERSBY! 






W paczce znajdowało się:


Trunek od Lorda Somersby zasługiwał na szczególne miejsce !
I też takie zajął !:D


Prawie cała półka w lodówce na przeciw mych oczu wypełniona była pysznym piwkiem :)

Lord obdarował mnie również kartą Ambasadora Somersby, a takie z niej korzyści:





A tak się delektowaliśmy :D




A że Somersby najlepiej smakuje dobrze schłodzone z lodem :


To tak też piliśmy :) 





Zastanawiasz się teraz pewnie dlaczego wszystko pisałam w czasie przeszłym?
A no dlatego, że półka w lodówce została doszczętnie opróżniona. 
To była naprawdę przepyszna kampania Streetcom! :D 




Ty też możesz zostać ekspertem ! :D


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka