LUKSUS DLA TWOJEGO TELEFONU. Fantastyczny pokrowiec oraz wygodne ładowanie i przesyłanie danych - IziGSM!

Technika idzie cały czas do przodu pojawia się wiele nowych, wymyślnych pokrowców/etui do telefonów, ale nie tylko, pojawia się też wiele akcesoriów, które umożliwiają nam np przesył danych bez wyjmowania karty pamięci czy też połączenia bezpośrednio z USB, jednocześnie ładują telefan a do tego mogą się ładnie prezentować w naszym wnętrzu :)



Pamiętacie jak w poście >>TUTAJ<< pisałam Ci o wybieraniu pokrowca na telefon? I mówiłam, że w moim przypadku robię to na starość aby telefon już się bardziej nie zniszczył, bo pewnie długo nie dorobię się nowego?
No tak los tak chciał, że udało mi się wygrać telefon w jakimś konkursie, ale błagam nie pytaj w jakim bo konkurs trwał prawie 3 miesiące a dostałam go po miesiącu od wygrania! Na prawdę zabijcie mnie ale nie pamiętam co to był za konkurs :D

Ale mniejsza o większość. Rzecz w tym, że już mam ten swój nowy telefon od dawna, no już w sumie jakieś pół roku i wiesz co?
Do tej pory przetrzepałam kilka etui i nie znalazłam odpowiedniego, co teraz dają w tych etui, że ginie przez nie zasięg? O matko i córko co ja przeszłam i jak się natrudziłam, było etui zwykłe silikonowe, było mirror, była kabura, i jeszcze kilka innych zakupionych przypadkowo w sklepach, nie chce już wspominać ile na te etui wydałam pieniędzy...
A zasięgu jak nie było, tak nie było... Przy każdym połączeniu przychodzącym zanim odebrałam, zdejmowałam etui, za każdym razem kiedy gdzieś dzwoniłam musiałam najpierw zdjąć.... Tak etui... Bo zasięg w trakcie rozmowy nagle ginął i rozłączało połączenie, lub głos był mój tak zniekształcony że druga osoba kompletnie nie wiedziała co do niej mówię.

 I przypomniałam sobie o sklepie IziGSM  z którym kiedyś miałam szansę współpracy i pomyślałam, że zaryzykuję kolejny pokrowiec, co będzie...
W moich oczach zabłyszczało etui SILIKONOWE LUXURY CASE, pomyślałam, a raz kozie śmierć! 



A tutaj kilka słów od producenta: 

Fantastyczne, błyszczące etui na telefon wykonane z materiałów wysokiej jakości.
Pokrowiec przeznaczony jest do ochrony bocznych części oraz tyłu telefonu.
Elastyczne i wytrzymałe, doskonale chroni telefon przed uszkodzeniami
Posiada wycięcia na wszystkie porty i sloty urządzenia.
Futerał doskonale amortyzuje uderzenie podczas upadku telefonu, a podwyższony rant zabezpiecza wyświetlacz przed zarysowaniem.
Wyróżnia się na tle innych pokrowców ciekawym designem
Miłe w dotyku, bardzo dobrze leży w dłoni
Spraw by Twój smartfon stał się jeszcze bardziej wyjątkowy!


Cena: 29,79 zł

Ten model kupisz tutaj: Sklep IziGSM 












Moja opinia: 
Chyba najważniejsze w tym wszystkim jest to, że mój telefon nie tylko jest zabezpieczony, nie tylko ładnie wygląda, ale to w końcu pierwsze etui, przez, które telefon nie gubi zasięgu! :D 
Dodatkowo etui z pewnością przyciąga wzrok i nie tylko, bo zabezpiecza nasz telefon przed wieloma czynnikami zewnętrznymi, np upadkiem, nie jest narażony na rysowanie czy też obijanie. 
Jak wspomniał producent jest elastyczne, wytrzymałe, zabezpiecza tył oraz boki naszego telefonu i właśnie dodatkowo fantastycznie wygląda i nie pogrubia naszego telefonu!. 
Przejrzałam wiele stron z pokrowcami do telefonów, oglądałam je też w wielu różnych sklepach i nigdzie nie widziałam etui o tak wyjątkowym wyglądzie! 


Dodatkowo, przy zamówieniu etui postanowiłam, że chcę mieć stację dokującą. Z kilku powodów, mój telefon ma zabezpieczenia na wyjmowanie kart, SIM jak również i pamięci, za każdym razem muszę nosić ze sobą szpilkę aby dostać się do karty pamięci, a dodatkowo jeszcze adapter aby zobaczyć wszystko z karty np na komputerze... Zapytasz więc czemu nie używałam USB, no właśnie coś mi szwankowało z tym USB i przy podłączeniu, komputer nie zawsze chciał wyszukać telefon, zapytasz więc o Bluetooth, no tak wszystko było by fajnie gdyby to trwało trochę krócej ;) 
A więc STACJA DOKUJĄCA była tutaj bardzo ciekawym wyjściem :) 



Kilka słów od producenta: 

Wygodne ładowanie oraz przesyłanie danych...
Stacja dokująca w wyjściem microUSB to doskonałe rozwiązanie, aby naładować baterię telefonu.
Dzięki niej urządzenie będzie zawsze w zasięgu ręki podczas ładowania, a korzystanie z niego bardzo wygodne.
Dodatkowo ładowarka posiada czytnik najpopularniejszych rodzajów kart pamięci: SD/MMC, micro SD, M2, MS oraz dodatkowo dwa porty USB.
W zestawie kabel mini USB do połączenia stacji z komputerem.

Cena: 44,79 zł

Ten model kupisz tutaj : Sklep IziGSM  












Moja opinia: 
Po pierwsze bardzo zdziwiłam się wielkością stacji dokującej, która wydała się niesamowicie mała, ale o bardzo ciekawym designie , po podłączeniu do prądu dioda zamieszczona w stacji miga w różnych kolorach i o różnej częstotliwości, więc jeśli ktoś jest maniakiem gadżetów tego typu, to na pewno mu się spodoba :D 
Kolejnym wielkim plusem jest to że stacja ma wiele wejść, ma aż dwa porty USB, więc możemy podłączyć tutaj np aż dwa pendrive, które z łatwością otworzymy na komputerze, możemy podłączyć karty Micro SD, M2, i SD. To bardzo duże ułatwienie. 
Po podłączeniu do niej telefonu stacja może za równo go ładować jak i przesyłać pliki do komputera. 
Jest jeden minus, przy podłączeniu do ładowarki niestety stacja bardzo słabo ładuje telefon, o wiele dłużej niż na samej ładowarce. A reszta to sama wygoda :) 

A na zakończenie mam jeszcze dwa efektowne filmy :D 





I mały prezent ! 

KOD RABATOWY 10% 
(ważny przez 1 miesiąc)

775359


Za możliwość testowania dziękuję firmie IziGSM

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka