Telefon w ubranku - dla bezpieczeństwa czy wygody?


Kupujemy nowy telefon, to normalne, że na początku staramy się o nią dbać jak najlepiej, w związku z tym to dobry moment aby pomyśleć o etui. Osoby zapobiegawcze wyposażą się w nie na początku inne trochę później, ale pamiętajmy - lepiej późno niż wcale

Jakie wybrać? 

W sklepach znajdziemy mnóstwo różnego rodzaju etui. 
Silikonowe, skórzane, materiałowe, czarne, kolorowe i w kwiatki – Jest w czym wybierać. 
Problem polega na tym, żeby wybrać to właściwe.
W większości przypadków to kwestia gustu. Liczą się osobiste preferencje i potrzeby. Pamiętajmy jednak aby zapoznać się z rodzajami etui. Warto wiedzieć, jakie etui będzie najodpowiedniejsze do aktualnych potrzeb i typu telefonu.

Po co to ubranko?

Wiele z nas kupuje etui po to aby chronić swój telefon przed czynnikami jakie mogą go spotkać, część aby zadbać o niego na tyle dobrze aby jeszcze kiedyś go sprzedać i stary model wymienić na nowy, którego z pewnością za jakiś czas znów się delikatnie mówiąc pozbędziemy. Ale są tacy którym raczej nie chodzi o ochronę a kupują etui aby upiększyć swój telefon, ale czy to konieczne?

Ale są też osoby takie jak JA które kupują etui dla własnej wygody :) 

No cóż nie oszukujmy się o swój telefon owszem dbałam jak był nowy, teraz ma już kilka ładnych lat, z chęcią zamieniłabym go na nowszy model ale są inne ważniejsze wydatki które zdecydowanie bardziej potrzebują inwestycji. 
A więc wracając, ja sprawiłam sobie etui dla wygody, mówiąc tak co mam na myśli? No cóż jestem kobietą która nie biega wszędzie z torebką, jeśli nie zabieram ze sobą dziecka i nie jadę na większe zakupy to generalnie torebka jest mi bezużyteczna. Ale właśnie - zawsze zabieram ze sobą portfel i telefon, i tu zawsze rodził się problem bo nosiłam w ręce jedno przy drugim - nie ukrywam że to dość nie wygodne. Pomyślicie , przecież można go włożyć do kieszeni, no tak tylko że wypchana kieszeń to mój wielki wróg! Nigdy w życiu nie wypycham kieszeni, mogę nosić coś cały czas w dłoni ale nie w kieszeniach! 
Szukałam zatem odpowiedniego etui które choć trochę połączyło by obydwie rzeczy.
I znalazłam ! 
Sklep internetowy IziGSM  ma w swoim asortymencie wiele różnych etui i pokrowców do naszego telefonu w bardzo przystępnych cenach! :) 
Znajdziecie tam również wiele akcesoriów i dodatków do swojego telefonu. 

Ja wybrałam etui portfel teraz połączyłam ze sobą dwie najważniejsze rzeczy portfel+telefon w jednym ETUI PORTFELU :) To super rozwiązanie zmieścimy w nim telefon w specjalnej kieszonce oraz znajdziemy dodatkową kieszonkę na banknoty i kilka kieszonek na najpotrzebniejsze karty czy zapiski.
Takie cacuszko :)




  • Etui zamykane jest na zatrzask co sprawia, że jest wygodne i szybkie w otwieraniu i zamykaniu.
  • Ma dopinaną smycz dzięki której możemy zawiesić go na dłoni, co ułatwia jego noszenie. A smycz w każdej chwili możemy odpiąć jeśli będzie nie potrzebna lub po prostu schować ją do środka etui. 
  • Solidnie wykonane z miękkiego materiału, bardzo przyjazne w dotyku.
  • Nie tylko zadba o naszą wygodę ale także ochroni nasz telefon przed czynnikami zewnętrznymi jak i tymi niepożądanymi, jak np upadek :) 












Etui portfel - cena: 24,79 zł

Polecam ! Etui jak i sklep IziGSM. Fachowo wykonane etui. A w dodatku przesyłka ze sklepu w tempie natychmiastowym. Po złożeniu zamówienia paczuszka była w moim domu już kolejnego dnia :) Co mnie mile zaskoczyło :) 



A Wy nosicie swoje telefony w etui? 
Dla wygody czy bezpieczeństwa telefonu?
A może korzystacie z takiego samego jak ja? 
Jak więc się sprawuje? Jesteście zadowoleni z zakupu? 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka