Tak łatwo i prosto, upiększysz swój dom...

Wspominałam Wam, że na blogu zacznie się coś dziać... Że pojawią się nowe firmy :)
A więc dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jedną z nich :)


Chcielibyście szybko i łatwo zmienić wystrój w domu?
Coś dodać?
Aby coś się zmieniło?
Nie macie pieniędzy na drogie dodatki?
A czy myśleliście o naklejeniu na ścianę naklejki lub odbiciu szablonu który zmieniłby Wasze wnętrze i nadał mu więcej uroku?
A może macie pustą ścianę na której nic nie wisi lub nie możecie na niej nic powiesić?
Znam kogoś kto pomoże odmienić wystrój w kilka minut i wcale drogo za to nie zapłacicie :D



Pracownia dekoracyjna AKATJA ma dla Was świetną alternatywę w takich sytuacjach! Mało tego, że zaserwuje Wam cała gamę naklejek lub szablonów do wyboru o wielkościach jakich sami sobie zażyczycie to jeszcze może wzbogacić je o diamencik czyli subtelną cyrkonie, która doda uroku temu co stworzyliście.


W  swojej ofercie posiadają naklejki i szablony
Ale to nie wszystko znajdziecie też 
O firmie mogę jeszcze powiedzieć, że kontaktując się z nią i zadając pytania dostaniesz wszystkie szczegółowe odpowiedzi, Pani bardzo fachowo podchodzi do klienta , moja myśl? 
Aż chce się kupić, jak się ma taką obsługę! :) 
A co jest jeszcze jednym plusem - przeogromnym ?
Każdy z Nas chciałby mieć zamówiony towar natychmiast ale wiadomo na zamówienie internetowe trzeba czasami poczekać, a czasami nawet długo poczekać. AKATJA robi zamówienie od ręki! Dosłownie! :) Szybko i sprawnie :) A w paczce która jest zapakowana w sztywną tubę co chroni nasz szablon przed uszkodzeniem, znajduje się też instrukcja jak krok po kroku nakleić nasze cudo.





Ja też miałam w domu ścianę na której nic nie dało się zmienić, była taka pusta i bez życia, dlaczego? Bo mąż wytłumaczył mi, że nie wbije w nią żadnego gwoździa ani nie wkręci śrubki/wkręta ponieważ w tej ścianie płynie cała wiązka przewodów elektrycznych, a on nie ma pojęcia w którym miejscu dokładnie z pomocą przyszły naklejki dekoracyjne.

Chcecie zobaczyć jak ja sobie z tym poradziłam ? :)








i cudowny efekt końcowy na który nie mogłam się doczekać :D








A tak prezentuje się szablon kiedy w salonie zaświecone jest światło :) Odpowiednio doświetlony :)
przepraszam za jakość tego zdjęcia ale zawiódł aparat - jakiś chwilowy kaprys :)


Wybrana naklejka dekoracyjna - wym. 100x50 cena 27 zł

Dziękuje za współpracę!
A wszystkim bardzo serdecznie polecam ! 

  

A Wy ? Macie ? Posiadacie? 
Co o nich sądzicie? 
A może właśnie teraz się na nie zdecydujecie? 
Mam nadzieje, że pomogłam :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka