10% rabatu dla Was ode mnie i sklepu Brytyjka.pl



Ostatnio przeszukiwałam wiele sklepów online w poszukiwaniu nowej torebki.
Mogłabym zwyczajnie wejść na Allegro ale jakoś ostatnio wole sklepy prywatne, sama nie wiem dlaczego.
I tak poszukując torby , torebki - właściwie to sama nie wiedziałam czego szukam, natknęłam się na sklep BRYTYJKA.PL , a moje poszukiwania torby zakończyły się tym, że napisałam do firmy z ofertą współpracy, bo w sumie dlaczego nie ? :)
Skoro mam kupić coś to dlaczego nie pomóc sklepowi w promowaniu i trochę go nie zareklamować? Przecież mogę(?) Przecież piszę blog(?) Przecież recenzuję i oceniam produkty, różne produkty(?) Więc? Dlaczego , nie ? :D 
I po zadaniu sobie tych wszystkich pytań wysmarowałam maila do Brytyjki, odpowiedziała na niego bardzo miła Pani która udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie moje trudne dla mnie pytania, poinstruowała jak miałaby wyglądać nasza współpraca i tak o to zawiązałyśmy współprace, wydaje mi się że pomyślną współpracę :)

Ale moi mili, ja tu gadu gadu a nawet nie powiedziałam Wam co w ofercie ma dla Was sklep :)

W asortymencie znajdziecie:
Powiem Wam jeszcze, że w sklepie jest wiele produktów znanych marek takich jak :
  • Primark
  • Atmosphere
  • David Jones
  • Jennifer Jones
  • i inne
A w związku z zawarciem współpracy ze sklepem Brytyjka.pl mamy niespodziankę także i dla Was :)
10 % RABATU!!
na wszystkie artykuły ze sklepu, ale UWAGA (!) także te przecenione, w niewielu sklepach można do promocyjnych produktów doliczyć jeszcze rabat, a tutaj, od Nas można :) 

Wasz specjalny kod :

BLOG10

Należy go wpisać przy realizacji koszyka. Jest tam specjalna ramka - wpisz kod kuponu. Podczas zakupów podajcie tam kod, a rabat sam się naliczy. Z tego kodu możecie korzystać przy każdych zakupach w sklepie, na pewno się nie "przeterminuje", nie ma terminu jego ważności, korzystajcie więc z niego do woli, a produkty kupione w sklepie, niech Wam się noszą długo i dobrze :)




Macie swoje ulubione sklepy online? 
Czy tradycyjnie robicie zakupy w sklepach stacjonarnych?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka