Modne fryzury i kolory 2015/2016

Post na życzenie... ;) 

Dzisiaj już drugi z kolei post z serii na życzenie czytelnika :)
Miło, że piszecie mi o czym chcielibyście przeczytać na blogu i takie posty na pewno będą się w miarę możliwości pojawiać.
Dzisiaj post o włosach na życzenie Agnieszki, która chce zrobić coś z włosami, ale sama jeszcze nie wie co dokładnie i jak daleko jest w stanie się posunąć odnośnie cięcia i koloru.
Agnieszka ma włosy bardzo długie, jak długie? Baaaaaardzo długie, chciałaby je ściąć i zmienić kolor...


Więc zacznijmy od fryzurek :) 

















A do podobne do zdjęcia powyżej sama miałam jakiś czas temu :)






   
A teraz kilka ostrych cięć !! :D














A na koniec jeszcze kilka odlotowych modnych kolorów :) 

















A takie kolorki miałam ja :) 









I to by już chyba było na tyle co wpadło mi w oko :) 



A może Wy również pomożecie Agnieszce w poszukiwaniu ten idealnej fryzury lub koloru? 
Jeśli macie na oku jakąś fryzurę, możecie zdjęcia dodawać w komentarzach :) 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka