Wrześniowe nowości Wydawnictwa Edipresse Książki



Druga szansa



ISBN: 9788379454556
Format: 13,5 cm x 21,50 cm
Liczba stron: 304
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Cena: 39,90 zł
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 14.09.2016
Autor: Lidia Mariotti
Wydawnictwo: Edipresse



OPISMONIKA BORECKA, agentka gwiazd, ma wszystko:
karierę, pieniądze, pozycje w showbiznesie, przystojnego
narzeczonego… I traci to… w jeden wieczór. Co zrobi ze
swoim życiem? Książkowa wersja serialowego hitu TVN,
który śledziły ponad dwa miliony widzów, wydana w dniu premiery jego drugiej serii. Wreszcie się dowiemy,
co naprawdę czuła Borecka!

„Druga szansa” to pierwszy polski serial ukazujący kulisy działania showbiznesu. Główna bohaterkę Monikę Borecką poznajemy, gdy traci wszystko, co w życiu najważniejsze. Bedzie dzielnie walczyć, zeby odzyskac dobre imie, prace i ocalic w tym bezwzglednym swiecie wiare w ludzi. Czy odniesie sukces i bedzie szczesliwa? Małgorzata Kożuchowska, gra główną rolę w serialu „Druga szansa”





Stan podgorączkowy 



ISBN: 9788379454129

Format: 13,5 x 21,5 cm
Liczba stron: 208
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Cena: 39,90
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 14.09.2016
Autor: Renata Chołuj
Wydawnictwo: Edipresse




Opis
Tomasz Szroniewski, ginekolog-położnik.
Oszołomiony zawodowym awansem.
Uwikłany w życie rodzinne.
Osaczony cudzymi oczekiwaniami.
Próbuje łapać wszystkie sroki za ogon i najzwyczajniej
w świecie - dać rade. Na własnej skórze sprawdza, jak szybko trzeba biec, by móc stać w miejscu.
Szroniewski realizuje plan minimum: zwlec się z łóżka
i przeżyć kolejny dzień. Zycie toczy się chropowato.
Ale jednak...


Audiobook 
Biel. Notatki z Afryki






ISBN: 9788379452583

Format: 16,5 x 23 cm
Liczba stron: 640
Oprawa: twarda
Cena: 59,90 zł
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 13.04.2016
Autor: Marcin Kydryński
Wydawnictwo: Edipresse


Opis
Opowieści Marcina Kydryńskiego o Afryce to zapis wielu podróży, które autor odbywał przez ponad dwadzieścia lat. Opis wrażeń i wspomnień białego człowieka na Czarnym Lądzie uzupełniają wyjątkowe zdjęcia pokazujące Afrykę oczami autora.


Jeśli poczują się Państwo poirytowani, że jest to książka zbyt osobista, intymna, że nie przypomina niczego, co już znacie, to może dobrze. Tylko tak mogło być.
Jeżeli ktoś nazwie ją albumem fotograficznym, sprawi mi przyjemność. Gdy uzna, że to książka o Afryce, nie będę się spierał. Na nieprzyjemny zarzut, że jest w istocie autobiografią, nie będę umiał odpowiedzieć, zażenowany, przyłapany na gorącym uczynku. Sam myślę o Bieli jak o notatkach na marginesach książek, które zawsze mam ze sobą w podróży, bo lubię rozmawiać ze znacznie mądrzejszymi od siebie.


Malowanka

 Piosenki Beatlesów


ISBN: 9788379454259
Format: 20,5 x 26 cm
Liczba stron: 168
Oprawa: twarda
Cena: 39,90 zł
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 28.09.2016
Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse

Opis
Muzyka przebudziła mnie kiedy miałam 16 lat i kiedy po raz pierwszy usłyszałam Beatlesów. Poczułam się wtedy tak, jakbym dostała nowe życie.
Do dzisiaj wszystkie piosenki Beatlesów znam na pamięć, wiem jak powstały i kiedy zostały nagrane.
Wybrałam moje ulubione piosenki Beatlesów.
Przetłumaczyłam je na nowo i odkryłam kilka całkiem nowych, zaskakujących rzeczy.
Nowe, autorskie tłumaczenie tekstów piosenek, komentarze i multimedialne przekierowanie do teledysków i piosenek.
Słuchaj, oglądaj, czytaj i maluj.



Malowanka
 Dziennik Dobrych Zdarzeń



ISBN: 9788379454228
Format: 20,5 x 26 cm
Liczba stron: 168
Oprawa: twarda
Cena: 39,90 zł
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 28.09.2016
Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse Książki 

Opis
To jest Dziennik Dobrych Zdarzeń.
Uczy pozytywnego myślenia.
Zacznij od prostego ćwiczenia.
Codziennie zapisuj w tym Dzienniku wszystko to, co jest dobre, piękne i radosne. Sama zobaczysz jak wspaniale rośnie w tobie Nowy Początek do fantastycznie szczęśliwego życia.




Fiszki podróżnicze - język angielski




ISBN: 9788379454327
Format: Fiszka 7 cm x 5 cm, pudełko 17,6 x 8,3 x 5,5 cm
Liczba stron: liczba fiszek - 600 sztuk
Oprawa: kartonowa
Cena: 39,90 zł
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 14.09.2016
Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse Książki 

Opis

Specjalnie przygotowane przez słynną polską podróżniczkę!
Słówka i wyrażenia angielskie przydatne na pięciu kontynentach.

Podczas safari w Afryce, na wyprawie do Ameryki Południowej, śladem misia koala w Australii, w buddyjskiej świątyni w Azji i na preriach Ameryki Północnej. Na lotnisku, podczas podróży samotnej albo z dziećmi, podczas odpoczynku na plaży albo wyprawy wysokogórskiej w Himalaje.
Wyjątkowe!


500 + 100 gratis



Praktyczny kurs mówienia i rozmawiania - język angielski



ISBN: 9788379454167
Format: 14 x 21 cm
Liczba stron: 364
Oprawa: miękka
Cena: 34,90
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 14.09.2016
Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse Książki 

Opis
To jest praktyczny kurs języka angielskiego, który uczy mówienia i rozmawiania.
Moja metoda polega na tym, żeby w instynktowny sposób nauczyć się praktycznego posługiwania się językiem obcym.
Mówisz na głos, powtarzasz poprawnie skonstruowane zdania, a jednocześnie podświadomie zapamiętujesz reguły, jakie rządzą budowaniem tych zdań.
Włącz płytę dołączoną do tego kursu.
Przygotowałam ją w taki sposób, żebyś mógł od razu zacząć ćwiczyć.
ĆWICZ CODZIENNIE.
ĆWICZ MÓWIENIE NA GŁOS.
Szybko odkryjesz jak niesamowicie łatwo jest nauczyć się języka, który wydawał cię tak bardzo obcy, a teraz jest cudownie oswojony.

Wyszłam z niemocy i depresji, ty też możesz!



ISBN: 9788379454211
Format: 15 x 210 cm
Liczba stron: 352
Oprawa: twarda
Cena: 39,90 zł
Koszt przesyłki: 9 zł
Data premiery: 28.09.2016
Autor: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse Książki 

Opis
Rozpacz była dla mnie czymś tak codziennym, że uznałam to za część rzeczywistości. Rozpacz tak wielka, że umierałam w duszy wiele razy i ze zdumieniem odkrywałam fakt, że wciąż żyję.
Depresja to wielka
pustynia pełna łez.
Ale to jest tylko stan przejściowy.
Można to zmienić.
Trzeba tylko zrozumieć czym jest depresja, skąd się bierze i jaki jest jej mechanizm działania.
To właśnie zrozumiałam. Wymyśliłam narzędzia. Zastosowałam. Zwyciężyłam.
Ty też możesz.


Wszystkie książki dostępne są w HITSALONIK.PL



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka