Królik Iluzjonista i Festiwal Sztuk Magicznych - Więc to iluzja czy magia, czyli gdzie jest granica między prawdą, a fikcją?

Często widzi się w telewizji programy z " Magikami", którzy pokazują magiczne sztuczki, często ogląda się filmy w roli głównej właśnie z nimi, gdzie główną atrakcją są czary i magia...
Ale przyznaje, że ja mimo iż takie programy czasami oglądam i takie filmy czasami mnie zainteresują, to przyznaję się, że nigdy nie przywiązywałam wagi do tego
GDZIE JEST RÓŻNICA MIĘDZY ILUZJĄ, A MAGIĄ? 
Nigdy nie zadawałam sobie tego pytania, nigdy nad tym nie myślałam, nie zastanawiałam się!
Książka, którą dzisiaj Ci pokaże będzie pełna ... magii? NIE! Będzie pełna iluzji i złudzeń.
A co to jest takiego ta ILUZJA?
To znaczy, że nic nie jest tym na co wygląda! 

Ta książka nie jest poradnikiem, jak odróżnić magików, od iluzjonistów, ta książka nie wyjaśni Ci co jest magią a co iluzją, nie pokaże Ci magicznych sztuczek, na których zbijesz majątek.
Ale ta książka nakłoniła mnie do refleksji i zrozumiałam, że Ci wszyscy magicy to pewnie zwykli iluzjoniści, którzy wykorzystują naszą uwagę i naciągają wyobraźnię!
Ale nie o to tu chodzi, w tej akurat książce chodzi o zabawę, bo będą ją mieli i dzieci i dorośli.


KRÓLIK ILUZJONISTA 
I FESTIWAL SZTUK MAGICZNYCH
Patricia Geis








Wydawnictwo : IUVI 
Rok wydania: wrzesień 2016
Liczba stron: 32
Oprawa: twarda
Format: 21 x 26 cm
Cena: 24,90 zł promocyjna: 22,41 zł
Tutaj kupisz: Aksiazka.pl










Opis oryginalny:

Królik Iluzjonista zaprasza na niesamowity Festiwal Sztuk Magicznych!
Usiądź wygodnie i daj się porwać wielkiej księdze iluzji, która odkryje przed Tobą sztuczki przekraczające granicę między tym, co możliwe, a tym, co nierealne.
Iluzje i złudzenia optyczne, niespodziewane magiczne efekty wystawią Twoje zmysły na próbę.
Pamiętaj! Nic nie jest takie, jakie się wydaje!

Ponad 25 niesamowitych magicznych sztuczek i iluzji optycznych tylko w książce „Królik Iluzjonista i Festiwal Sztuk Magicznych”!



















Moja recenzja: 
Tak na prawdę to nie wiem co mam Ci napisać i jak opisać tą o to książkę, myślę że nic nie jest takie na co wygląda, jak zostało to napisane na pierwszych stronach książki. 
W książce nie wiele jest tekstu a więcej obrazków, bo o to tutaj głównie chodzi, tytułowy królik zabiera nas w świat iluzji. Znajdziemy tutaj aż 25 sztuczek, a każda z nich opisana jak ją wykonać, oddalać palec, robić zeza, wpatrywać się i przenosić wzrok w inny punkt. 
Na pierwszy rzut oka co wydaje się być zwykłym obrazkiem, okazuje się ciekawym złudzeniem optycznym i np. przeniesie królika w całkiem inne miejsce. 
To bardzo ciekawe doświadczenie i świetna zabawa dla małych i dużych dzieci, a nawet dla dorosłych. 

Premiera 28 września 2016 r.


Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję Wydawnictwu IUVI



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziel się dobrocią i udostępniaj, like-uj, subskrybuj, co dobrego dajemy do Nas samych wraca!"
Dziękuję, że czytasz mój wpis, może pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza? Na pewno na niego odpowiem :) Pozdrawiam Iza

Dziewczynka jak Malinka

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka